Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин от втория път. Защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ха каква разлика само
    Много ти благодаря
    146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

    Comment


    • #32
      горивна помпа
      Alfa 146 T.Spark 16v 120hp (МЕТАН)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от jjkale Покажи съобщение
        горивна помпа
        Защо мислиш така.Мойта проблема е само сутрин и като изгася и запаля 2пъти край с проблема.А пък върви много 200 без проблем.Ако е помпа,там ще има проблем.
        Поне аз така си го обяснявам
        146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

        Comment


        • #34
          отхвърля се, мойта е нова, миналото лято се разделих с 4 стотачки... между другото, смених си ремъците и като я презацепих като хората и смених пружината на вариатора (без да свалям вала) и колата замлъкна, се едно не е моята, оправи се и вървнето и е почти на 6, обаче паленето от 2-рия път си остана.
          а предишния "майстор" яко си беше оставил ръчичките - долу на коляновия вал, беше с един зъб напред и явно клапаните са закачали и от там е бил ЗВЕРСКИЯ шум тип Дизел
          Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от jjkale Покажи съобщение
            горивна помпа
            Защо мислиш че е от нея колега? имал си същия проблем ли

            Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

            Comment


            • #36
              Колеги явно този проблем е масов. И моята пали от втория път и играят оборотите. Като подам газ примерно до към 3000оборота и след това падат някъде до към 500-600 и се качват отново. Адски е дразнещо. Казвате значи да сменя този Регулатор налягане гориво и да почистя МПХ-то. Само ми кажете къде се намира точно това моторче че си нямам идея?
              Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ultrashock Покажи съобщение
                Колеги явно този проблем е масов. И моята пали от втория път и играят оборотите. Като подам газ примерно до към 3000оборота и след това падат някъде до към 500-600 и се качват отново. Адски е дразнещо. Казвате значи да сменя този Регулатор налягане гориво и да почистя МПХ-то. Само ми кажете къде се намира точно това моторче че си нямам идея?
                На твоя мотор му се чисти дросела,моторчето е там
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  re

                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  ей са ше ви кажем от де ви идва проблема-не ви държат налягане колите(на бензина),като ги оставите да постоят и им падне налягането и хоп ,не пали от първият път,а от втория,вече има налягане,КАПИШ...............
                  Няма да ви казвам и аз как паля сутрин и съм склонен да вярвам че тая болежка може да е от регулатора ,но имам 2 питанки :
                  1.на 1,6TS колко е налягането в шината на празни и как се променя нагоре?
                  2. може ли от натрупани грешки в компа да се шашка така системата при студен старт?
                  NESH
                  156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                    Няма да ви казвам и аз как паля сутрин и съм склонен да вярвам че тая болежка може да е от регулатора ,но имам 2 питанки :
                    1.на 1,6TS колко е налягането в шината на празни и как се променя нагоре?
                    2. може ли от натрупани грешки в компа да се шашка така системата при студен старт?
                    За първото незнам точно,но по втория въпрос няма как да стане,по скоро е грешка в самия софтуер,пак повтарям,мойта кола е със всичко сменено,и пак го прави
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Моя твин спарк сега по жегите нещо почна да не ще да пали и се оправи със смяна на горивния филтър. Ама тез дето сте с вграден филтър май трябва да чакате да изгори помпата
                      Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                      Audi A4 1.9 TDI

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
                        ...... и се оправи със смяна на горивния филтър. Ама тез дето сте с вграден филтър май трябва да чакате да изгори помпата
                        Tоя горивен филтър се лекува лесно...минава се през отваряне на резервоара.... махане на филтъра и поставянето на нов точно преди бензиновата шина с инжекторите отпред при мотора....важно е да е макс голям и удобен за подмяна в последствие, и макс близо така че да изпълнява ролята на Fuel Catch Tank http://ultimate-performance.net/content/view/20/ Eфектът е че смяната на горивният филтър става вече лесно под капака и си имаме буферно количество бензин нагнетено под налягане в помощ на шината при яко ускорение
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment


                        • #42
                          И крайна сметка какъв е проблема
                          146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                          Comment


                          • #43
                            Изглежда при всеки е различно. Почвай да сменяш наред
                            Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                            Audi A4 1.9 TDI

                            Comment


                            • #44
                              Та аз почти всичко съм сменил и
                              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                              Comment


                              • #45
                                при мен се оказ аче е изгорял датчика на разпределителния вал/фазовия сензор/

                                Comment

                                Working...
                                X